lauantai 1. kesäkuuta 2013

112# Maanantai päiväni kuvina!

Jee nyt on sitten kesäloma(tai no melkein minun pitää vielä mennä takaisin koulunpenkille..) Mutta laitan maanantain päiväni kuvina!
Heräsin puoli yhdeksältä minulla alkoi vasta 9.20

Vaatteet päälle.

Vaatteet päällä!

Seuraavaksi aamupalaa, mysliä ja jugurttia ja vitamiini juomaa

Ulkona oli huono ilma :(


Perus puhelin tsekkaus :D


Petasin sängyn ja siistin huoneen

Meikkasin

Pakkasin laukun

.. ja lähdin kouluun!

Ilma oli jo vähän parempi!

Pakollinen vessa kuva :D

Katsottiin koulussa elokuvaa ja pelattiin pesäpalloa!
Kotiin!

Ilma oli hieno!

Lähdin autolla isoäidilleni!

Siellä olinkin jo pikkusiskoni kanssa...

Katsoin leffaa!

Tallille

Olin jo viittä yli kolmea tallilla!

Tsekkasin tuntilistan, petyin kun en saanut mennä Anniella mitä olin toivonut :(

Kävin laittamassa Skidin tarhhaan <3


Törmäsinkin tälläiseen ällötykseen

Sinne se pääs!

Pipsa, joka nykyään elää muistoissamme <3

Luin iltalehteä + selvittelin erästä asiaa..

... aisiaa että sainkin mennä Anniella, vaihdettiin Ibben kanssa. Ibbe on paras <3

Laitoin Skidin ruoat


Moonie!

Kun siivoiltiin äidin kanssa tarhaa niin otettiin pari kuvaa Skidistä, kun se on hyvässä kunnossa parhaillaan!



Sen jälkeen neiti pääsikin syömään

Aino oli mukana :)


Skidi ja Pipsa <3

Hain Annien harjat


Innokas poni...

Valmis!
 Tunnista ei ole kuvia, mutta voin sanoa että meni todella hyvin! Olin todella tyytyväineen Annieen!
Hain pari hevosta tunnin jälkeen sisään


Taran






Ansa <3

Pollekerholaisten kanssa oli nyyttärit!

Olin kotona vähän vaille kahdekasan

Katoin päivän salkkarit tallennukselta(Ronilla kaunis ilme)

Väsynyt mutta tyytyväinen tallipäivään!

Olin hetken koneella
 ja sen jälkeen meninkin 12 aikaan nukkumaan :)


7 kommenttia:

  1. Mitä ? Mikä syy pipsan pois menoon oli? :'( menin sillä kun otin irtotunnin sieltä ja se oli niiiin ihana <3:'(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sillä oli yksinkertaisesti kilometrit lopussa ja paljon jalkavaivoja :(
      /Erica

      Poista
  2. Moi! Haluisin bannerin mun blogiin.
    saat vapatt kädet muuten mutta siinä pitää lukea että: Kovaa Ja Korkealta!
    Ja kuvat voit ottaa mun blogista
    rauhajaleo.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Saitko ehdot vai miks joudut takaisin koulunpenkille? : /

    VastaaPoista
  4. Ekki, att ja har några bilder på Skidi, så får ja laga dom på bloggen ? :)

    VastaaPoista