sunnuntai 22. marraskuuta 2015

Skidin kuulumisia

Blogin päätädestä ei ole pitkään aikaan kirjoitettu tänne. Mutta Skidille kuuluu oikein hyvää.
Se ottaa nykyään aika rennosti ja maastoilee paljon. Äiti on innostunut hyppäämään sillä aika paljon ja treenaa sillä innoissaan.


kuvat c) Janna Nousiainen

Olin jopa eräs päivä katsomassa kun äiti hyppäsi Skidillä ja otin pari videoo teille. Äiti hyppää Skidillä aika erillaisella tyylillä kun minä. Hän on paljon irti satulasta ja ratsastaa todella paljon jalalla. Kun minä taas istun todella paljon satulassa ja olen hieman irti jalalla. 


Olin itse Skidillä viime perjantaina kavalettitunnilla. Skidi oli todella hyvä koko tunnin läpi. Olin vaihtanut sille kumikolmipalan takaisin joka oli ihan hyvä valinta, mutta Skidi avasi aika paljon suuta taas kun tein alkuverryttelyä. Skidi oli myös aika villi ja kun alussa mentiin osia tehtävistä niin kavalettien jälkeen se lähti ja heilutteli päätään iloisesti.. Tulin vielä lopussa myös yhden radan mihin äiti nosti esteitä. Se meni todella hyvin ja en säätänyt Skidiä ollenkaan turhaan vaan annoin sen vain olla.




Olen viime aikoina ratsastanut aika vähän Skidillä. Mutta siitä on pidetty hyvää huolta ja se saa nauttia elämästään.

1 kommentti: