maanantai 18. huhtikuuta 2016

Pikkuratsastajan ja Skidin ensimmäiset yhteiset koulukilpailut

Niin kun otsikko kertookin niin Emppu ja Skidi kävivät ensimmäisissä yhteisissä koulukilpailuissa starttaamassa Helpon C:n. Ne menivätkin yli odotusten ja he toivat jopa ruusukkeen kotiin. On minulla hieno hevonen! Itse en päässyt paikan päälle, minulla oli nimittäin päivystys koululla niin sain jännittää täältä heidän puolesta.


Minulle tuli heti aamu yhdeksältä soitto että Skidin kuminauhat ovat kadonneet mutta äiti oli ratkaissut tilanteen ja löytänyt hätävara kumppareita. Minun on itse todella huono kertoa että mitä kisapäivänä on tapahtunut mutta Empun kanssa keskustelin tovin puhelimessa niin sain siitä jotain selville.

Verkassa Skidi oli kuulemma ollut ihan hyvä, Emppu ei ollut saanut sitä täysin läpi mutta se oli ihan rento. Skidi on hevonen jolle pitää tehdä aika pitkä verkka että sen saa rauhalliseksi ja rennoksi. Emppu oli luokkansa ensimmäisenä vuorossa. Rata oli mennyt ihan hyvin, itse radavideota katseleena olisin kaivanut enemmän juuri sitä että Emppu olisi saanut Skidin läpi. Mutta nehän ovat vain pikkuvikoja ;). Emppu oli itse tyytyväinen rataan ja Skidi oli hieno!





Emppu sai Skidin kanssa 66% joka oli todella hyvä tulos! Ja tällä tuloksella he ylsivät luokan voittoon! Aivan super tulos näiltä kahdelta! Onneksi minulla on niin hieno hevonen ;). Itse olin todella iloinen ja tyytyväinen, annan oikein mielelläni Skidin lainaan Empulle!
Turo sai olla Skidin virassa palkintojenjaossa.
                     
 Voitaisiin Empun kanssa tehdä jokin blogipostaus yhdessä. Miltä kuulostaisi? Ideoita saa pistää !

Pieneksi vertailuksi, Erica 14v ja Skidi ensimmäisissä koulukilpailuissa :D. 

2 kommenttia:

  1. Hyvä postaua! Onneksi sulla on noin hyvä heppa :p onnee skidille ja tietty empullekkin! Olisi mukavaa jos tekisitte yhdessä postauksen jossain vaiheessa kun kerkiätte vain! :)

    VastaaPoista