torstai 9. tammikuuta 2014

Ei mitään asiaa, postaus

Heippa ! Nyt minulla on yksinkertaisesti ollut ihan laiskuutta bloggaamisen suhteen, myös kuvaaminen jäi joululomalla hyvin vähälle, outoa kyllä. Kaverini Anna <-- klick! kävi joululomalla täällä pari päivää. Meidän piti kuvata videopostaus mutta sekin jäi ihan vain pariin videopätkään. Meidän piti myös kuvata paljon, mutta sekin jäi! Anna siis tuli viime torstaina ja lähti lauantaina, käytiin torstaina siskoni iki-ihanalla liikutusponilla ja hän hyppäsi sillä kun me oltiin auttamassa Annan kanssa.
Siskoni liikutusponi Findus <3
 Perjantaina taas käytiin aamulla ratsastamassa hevosta mitä saan ratsastaa ja hoitaa ja iltapäivällä käytiin taas tunnilla kotona. Minä tavallisesti Skidillä ja Anna Ollilla. Lauantaina kun ei saatu aamutallintekijää, niin me Annan kanssa se luvattiin tehdä. Aamupäivä menikin siinä ja iltapäivällä saatiin käydä Skidillä ja Netalla maastoilemassa. Siitä maastosta ei ainakaan vauhtia puuttunut!
Fiilistelykuva kesältä, SHW c) Sandra W
Muutenkin estevalmennuksissa on mielestäni tullut vähän takapakkia, en uskalla ratsastaa enään samalla tavalla kun ennen. En tiedä miksi, minun pitäisi päästää paljon kädellä ja ratsastaa pohkeella eteen. Isoille oksereille tullaan aivan liian hitaasti ja löysästi että aina ihmettelen että miten me oikein niiden yli päästään?


Nyt lauantaina olisi vuorossa Johanna Mikkolan estevalmennus, saa oikein nähdä miten menee koska minua "jännittää" näin alussa jospa ratsastan yhtä surkeasti niin kun parhaillaan? Äidin valmennuksissahan ei minun tarvitse ollenkaan ottaa mitään painetta asiasta. Ehkä minä selviän! :D Kyllä se hevoseni toivottavasti kantaa minut esteiden yli.
Annie ja kesä! <3
Meille kuuluu muutenkin ihan hyvää, koulut alkoi viikolla ja ollaan palattu normaaliin arkeen. Toivon että ehtisin niin paljon kun mahdollista käydä Skidillä ja toisella hevosella. Molemmat ovat olleet niin kivoja ja ihania ratsastaa tässä lähiaikoina että mietin aina että mistä hyvästä olen nämäkin saanut alleni! Olen kyllä niiin kiitollinen siitä että saan ratsastaa sitä toista hevosta!

Onko teillä jotain hyviä erikoispostaus ideoita? Minulla on ideat vähissä!
Eipä muuta yritän postailla kunhan saan kuvia näkemiin!

2 kommenttia:

  1. Olisi kiva saada postaus siitä kun Skidi on ollut teidän omistuksessa niin kauan! Vaikka miten se on muuttunut vuosien varrella yms :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuohan olisi hyvä idea! Olen joskus aloittanut sellaisen ja olen varta vasten etsinyt kuvia siitä ja sen nuoruusvuosilta. Mutta olen aina vuosien kanssa ihan hukassa! Pitää varmaan äidiltä kysellä enemmän

      Poista