lauantai 18. tammikuuta 2014

Hurja Skidi, video ja kangilla menoa

Ensiksi pitää kiittää ihan älyttömästi viime postauksen huomion saantia. Sillä oli tänään 135 näyttöä ja se on mielestäni älyttömästi! Toivottavasti tykkäsitte siitä ja menkää katsomaan te jotka kommentoitta, mitä teille vastasin! Tein teille pienen videon missä selittelen viikon kuluja. Laitan loppuun vähän kuvia kun Skidi oli hurjana kun tein maastakäsin juttuja sen kanssa kentällä, ja muuta mitä kuvailin lauantaina.








"Lällällää mamma, mä löysin herkkuämpärin!!!" (Oranssissa ämpärissä kaikenlaisia nameja)


"Mä haluun herkkujaaa!"



<3


;P

Se teki pari "riehumis" loikkaa! :D









"Mamma kato, mä oon superman!"

Se oli hurja! :D



Ai ai, yli sallitun rajan!

Äidin kommentti tähän kuvaan: "Erica 5 vee" 


9 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus, Ihana Skidi :) Osaat kuvata tosi hyvin, ja tee jatkossakin höpöttely videoita :)

    VastaaPoista
  2. Tosi hienoja kuvia! Mikä kamera sulla on?:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Minulla on Nikonin D3100 ja putkena Tamronin 70-300mm

      Poista
  3. Wauu! Hon e såå vacker :3 du va jätte kiva sällskap igår! :)

    VastaaPoista