lauantai 27. joulukuuta 2014

50 faktaa minusta

Koska minulla on tylsää niin haluan tehdä jonkun hauskan erkoispostauksen tähän niin kerron teille 50 faktaa minusta teille!

1.Olen puhelinaddikti, Varsinkin Snapchat ja WhatsApp ovat suuri rakkauteni. 
2. Olen maailman surkein antamaan kenellekkään lahjoja. 
3. Käyn Kemiössä Axxellin koulua
4. Istuin ensimmäisen kerran hevosen selässä ollessani kolme kuukautta vanha
5. Äiti osti Skidin itselleen kouluhevoseksi. Mutta se onkin nyt minun estehevonen..
6. Menin ensimmäiset kilpailuni ollessani kolme vuotta vanha
7. Minulla on puhelimena iPhone 5c
8. Parhaat ystäväni ovat jokotai minua kolme tai neljä vuotta vanhempia tai nuorempia
9. Olen aivan surkea rahankäyttäjä. 
10. En ole pudonnut hevosen selästä vielä tämän vuoden aikana *kopkop*
11. Jos siivoan niin siivoan kun perfektionisti, käyn ihan joka paikan nuollen läpi.
12. Minulle ei ikinä ole ollut aamulla herääminen mikään hankaluus
13. En ole ikinä tykännyt vauvvoista
14. Olen tämän vuoden aikana tutustunut aivan ihaniin uusiin ihmisiin!
15. Omistan eniten tummansinisiä vaatteita
16. Svenska är mitt riktiga modersmål
17. Keskiarvoni kun pääsin ysiltä oli 6,4,,,
18. Odotan innolla tulevaa kisakautta
19. Täytän 201 päivän jälkeen 18!
20. Minulla on ikioma kauhukakaralauma täällä kotona!
Mä ja mun 5 kauhukakaraa <3
21. En ikinä ole fanittanut ketään artistia tai bändiä
22. Inhoan 1D:tä yli kaiken
23. Olen ihminen joka nauraa lähes jokaiselle asialle.
24. Minua ei ikinä kannata ottaa tosissaan
25. Olen muuttunut henkisesti todella paljon viimeisen puolen vuoden sisällä
26. Haluaisin kesän 2014 takaisin
27. Blondasin hiukseni vähän aikaa sitten
28. Leikkasin niistä myös ainakin 10cm pois
29. Haluaisin Skidin koululle asumaan hetkeksi
30. Toinen nimeni on Helena
31. Minulla on pikkusisko
32. Sain joululahjaksi ikioman tietokoneen!
33. Inhoan yli kaiken jos joku pistää hymiön tälleen:) eikä tällee :) siinä on pakko oltava se väli! :D
34. Rakastan Desperate Housewives sarjaa, katson sitä parhaillaan kolmatta kertaa läpi
35. Minulla on puhelimena iPhone 5c
36. Kuuntelen musiikkia todella paljon
37. Teen jokaiselle vuodelle oman soittolistan ja vuoden 2014 listassa on jo 278 kappaletta
38. Olen selfie addikiti
Kaikki otettu yhen kuukauden sisällä:D
39. Ruoka on parasta mitä tämän maan päältä löytyy.
40. Inhoan yli kaiken pakkasta
41. Olen hysteerinen siitä että Skidillä on tarpeeksi loimia päällä
42. Epäilen myös aina jos joku muu menee Skidillä kenen en ihan luota täysin
43. Minua ällöttää jos Skidin kamat ovat likaiset kun tulen kotiin
44. Haluaisin Skidin kokonaan koululle, mutta se ei onnistu.
45. Minulla ei ole ikinä murtunut yhtäkään luuta.
46. Omistan vain lapsellisia lakanoita
47, Se on todella noloa tuolla koululla
48. Haluan mennä naimisiin rikkaan miehen kanssa
49. Lempivärini on tummansininen
50. Laihdutin 2013 ja 2014 kesän välissä olevassa ajassa 15 kiloa


7 kommenttia:

  1. Oonkin katsellut sun kuvista että oot hieman hoikentunu. Mikä on sun salaisuus? Kerroit tuolla että rakastat ruokaa. Mulla on sama ongelma ja sen vuoksi painonpudotuksesta ei oikein tule mitään :/

    VastaaPoista
  2. Vau! Hatunnosto sulle, 15kg on aika paljon :D Tää oli muutenkin hauska postaus :)

    VastaaPoista
  3. Wou onnea, hieno saavutus toi laihtuminen! Olen vasta uusi niin millaista koulua käyt, kun haluisit skidin sinne?Kiva postaus! :)

    VastaaPoista
  4. En ees tajunnu et oot laihtunu noin paljo mut siis wau Erica näytät sika upeelta tos vikas kuvas! <3

    VastaaPoista
  5. Wau, hatunnosto!! :) Miten sä sitten laihdutit?

    VastaaPoista
  6. Mainitsit kaks kertaa että sulla on iphone 5c puhelimena. :D Vaikutat todella mukavalta ja aika persoonalliselta ihmiseltä! :D Upea saavutus tuo 15kg. :)

    VastaaPoista
  7. Kiitos kaikille ! Voin sanoa että itseasiassa ratsastin vain enemmän, jätin herkut sikseen, kävelin paljon bussi/punapysäkiltä tallille ja joskus kävin lenkillä tai tein muita lihasharjoituksia en kylläkään mitään erikoisempaa! :D

    VastaaPoista