tiistai 11. helmikuuta 2014

Postausta pitkästä aikaa!

Heippa! 
Pahoittelen pientä taukoa, olen nimittäin ollut laskettelemassa Ruotsissa. Minun piti tulla ennen lomaa jo kirjoittelemaan mutta se vain jäi, mutta i'm back ja nyt tulee pieni kuulumisia postaus! Haluatteko ruotsin reissusta jonkun kuvapostauksen? Nimittäin otin paljon kuvia ja videoita matkalla.

Skidille kuuluu oikein hyvää, se on myös saanut ottaa myös rennosti minun ollessa poissa. Äiti on ratsastanut sen kunnolla kolme päivää ja loput päivistä eräs tyttö on sillä maastoillut. Ei ole minun ikävääni helpottanut se että kyseinen tyttö on laittanut Skidistä korvakuvia ja videon instagramiin! :D Toin sille Ruotsista tuliaisina Hello Kitty kosteus pyyhkeitä kun meidän oli loppu. Toivottavasti Skippe tykkää! 
(En minä olisi niitä oikeasti olisi ostanut Ruotsista asti mutta niitä sai kaksi yhden hinnalla ja siskoni otti siitä samalla Tom&Jerry pyyhkeitä hoitoponilleen)

Kävin keskiviikkona ennen lomaa ratsastamassa Skidin aamupäivällä. Ratsastin sen maneesissa, tein ravissa paljon taivutuksia. Keskityin että saisin sen sisäpohkeen ympärille, ärsytti koska minun piti ottaa raippa käteen koska unohdin kannukset kaappiin. 
Laukassa tein kyseistä vastalaukka tehtävää. Sain Skidin ihan kivasti toimimaan, ainoa ongelma oli että noilla kahdella pienillä voltilla se kaatui sisäpohkeeni päälle(missä ne kannukset olikaan...) 
Prinsessa ennen ratsastusta :)

Kun hetken olin sitä työstänyt ja hermoni menettänyt kun ei oikein mikään onnistunut, niin hetken työstin pienellä voltilla oikeaan suuntaan siihen keskittyneenä että se hevonen on oikeasti minun sisäpohkeen ympärillä. Kappas se toimi! Tein vielä kerran kaksi tuota tehtävää ja sain Skidin toimimaan. Tein vielä laukassa pari laukka käynti siirtymistä, jes olin niiin iloinen että ne sujuivat!

Tein vielä letkeät loppuravit ja kävelin kauan. Ratsastuksen jälkeen annoin Skidille päiväruoat ja laitoin sen ulos syömään loput heinät. 

Tämä viikko menee varmaan samaan tapaan kun kaikki, sunnuntaina meillä on kotona estekilpailut. Olen kahden vaiheilla hyppäänkö Skidillä 100cm luokan vai ei. Sinänsä haluaisin näin kauden alkuun koska ne ovat silti kotona. Haluisin myös kokeilla miltä uusi kuolain tuntuu kisatilanteessa, saanko hevosen tarpeeksi kasaan, taakse ja että se ei sitten ole liian vahva. 
Minua jarruttaa se että meillä on hyvin pieni maneesi kotona (20x40) jossa tekisi aika tiukkaa hypätä 12 esteen rataa. Myös se saa minua miettimään että onko tuo rata sitten niin tarpeellinen että siihen laittaisi sitten rahansa ?

Pläääh en ollenkaan tiedä, äiti sanoo että hänelle ihan sama... Keksikää joku mitä teen! :D 

Mutta kuullaan ja näkemiin! 

1 kommentti:

  1. Jos oisin sä niin menisin ysikympin tai metrin ihan vaan siks, et sais jonkun pienen ja helpon radan alle ennen kun sit lähtee "isompiin" kisoihin. ja toi ysikymppi ois mulla vaihtoehtona ihan vaan siks, et se maneesi on tosiaan aika pieni :D

    VastaaPoista