torstai 20. helmikuuta 2014

Puhelimen tyhjennys 3

Noniin, toisiin osiin pääsette tästä. Muistattehan että minua kannattaa myös seurata instagramissa, sieltä löytyy nimimerkillä Ekkiih. Sillon näette suurimman osan kuvista jotka tulevat näihin postauksiin!
Tällä kertaa ei sitä tule yhtä paljon kun viimeisillä kerroilla koska en ole päässyt kuvailemaan yhtä paljoa koska muisti on ollut vähissä !

Videolaatu...
Tehtiin Empun kanssa ennen joulua pipareita

Skidi super treenin jälkeen!
Tein Skidille tällaisen hienon piparin jouluksi, se kyllä söi sen omatoimisesti karsinan edestä...

Jouluporo Skippe!

Jouluaatto!

Pupu, Geisha!

Skidi joskus joulun alla ennen estetreenejä maastossa.

Mun tehtävä estekurssilla!

Ida ;) :D


Oltiin kavereilla viettämässä iltaa niin eräät innostuivat letittämään hiuksiani!

Uudenvuoden aattona, kaverini joka ei ole paljoa ratsastanut sai mennä Skidillä. Hän jopa laukkasi, olin ylpeä että kuinka killti hevonen minulla olikaan :')

Suloinen Findus, estetunnin jälkeen

Väsyneet koirat aamutallissa...

Minulla ei ole harmainta aavistusta mitä se Greta oli puuhaillut....

Annie pääsi maastoilemaan!

Mosse kiipesi ikkunalaudalle...

Suunniteltiin Sofian kanssa mitä heillä syödään

Koulussaaa



Heino ja herkullinen porkkanakakku mitä Sofian kanssa tehtiin!

Vissiin totta minun tapauksessa xd

Tällaisia kuvia minun ja Ellin välillä kulkee...

Väsynyttä porukkaa junassa....

Maastoilua -15 pakkasessa

Kaverini ihana Kirppu suokki

Nauroin tälle, mutta minulla pitäisi olla ylemmässä isä :D

Kummitätini oli tehnyt itse piparminttu jäätelöä!

Koulussaaaa
Superheppaa!
Koulussaaa

Suomen tunti
Terveellinen välipala + CSI Miami <3

Skippe ennen kouluvelmennusta turvallisesti käytävällä


Mosse ottaa rennosti
Hellmannin siskokset matkalla ruotsiin


Emppu kaatui...

Maailman herkullisimmat vohvelit!!

Pakko oli ikuistaa tämä hetki, ensin tuo vasemmanpuoleinen kaverini kaatui, hänen sisko meni ottaa hänestä kuvia ja seuraavaksi Emppu tuli ja kaatui mukaan tuohon rykelmään :D


Maastoillaan, Näin vihdoinkin Skippeä viikon tauon jälkeen!

Maastosta juuri tulleena.

Vuko pesupaikalla

Vika päivä kouluun menossa ennen lomaaa! 
Mun ystävänpäivä :'(


Maastoillaaan

Siivooja Hellman palveluksessa XD
Maastoillaan

Emppu leipoi cake popseja
Siivosin maneesin estevaraston! Siellä mahtuu kävelemään!!

Tarppi sai uuden kissakaverin

Skidi, huonosti menneen Johkun valmennuksen jälkeen
Ruokaaaaa <3
Mitäs piditte haluatteko jatkossakin tällaisia? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti