perjantai 16. tammikuuta 2015

Skidi♥

Mä vaan tykkään niin tota minun hevosesta. En tiedä mitä minä ilman sitä pikkuista kultsipuppelia tekisi, Okei, nyt riittää hevoseni kehuminen tältä osalta.
Viime viikonloppu tuli ja meni. Olin ollut todella huonolla tuulella koko viikon ennen kun tulin kotiin, kotonakin olin aika maassa ja ei huvittanut mikään. Tallilla tein perushommia ja ennen kun tuntini alkoi menin tottakai pistää Skidiä kuntoon ja oi kuinka hyvälle tuulelle se hevonen saikaan minut! Se on vaan niin persoonallinen hevonen joka osaa ilahduttaa pienillä eleillä. Perjantain tunnista ei ole mitään materiaalia niin sen takermmin en siitä aijo kertoa. Meitä oli tunnilla kahdeksan kappaletta ratsukkoa niin meidän 20x40 maneesissa se on jo suuri määrä! Saatiin vähän lisäjännitystä tunnin kulkuun, Skidi on kaikenlisäksi hevonen joka kuumenee todella herkästi ryhmässä. Tehtiin tunnilla ihan perus asioita, avoja, väistöjä ja kokoamisia. Skidi oli ihan hyvä, vähän häslä ja painava kädelle mitä se ei pitkään aikaan ole ollut. Lopussa sainkin sen ihan hyväksi ja siihen olikin hyvä lopettaa!

Lauantaina olin tekemässä aamutallia. Tehtiin äidin ja Empun kanssa ja suostuin vain auttamaan aamulla hevosten kanssa ja karsinoiden siivoamisessa, koska olin sentään tehnyt koko viikon tallia koululla(joo en todellakaan ole laiska). Kun olin siivonnut karsinat valmiiksi niin menin klippaamaan yhden ponin jonka sain ihan hyvin klipattua alkuun mutta päätin jättää kesken sen jälkeen kun kyseinen poni potkaisi minua käteen.. Kävinkin maastoilemassa yhden pirteän hevosen sen jälkeen, oli hauskaa päästä jollain toisella hevosella kun Skidillä maastoon. Skidi on kyllä ihana siinä että se on niin turvallinen maastossa mutta jään kaipaamaan aina välillä sitä actionia! :D. No tältä hepalta sainkin vähän actionia jonka jälkeen menin ihan mielelläni Skidin selkään käyntilenkin kävelemään maastoon. Emppu otti minusta kun hääräilin tallissa pari kuvaa kameralla!






Pojat

Lateponi

Hellmanin siskokset tässä hei
Sunnuntaina lähdettiinkin puoliltapäivin tallille ja vuorossa oli estetuntu. Laitoin Skidin kuntoon kaiken sattuneen ja tapahtuneen jälkeen. Tehtiin tunnilla vähän jumppaa sen kanssa alkuun. Sain jumppasarjalle ihan kivoja hyppyjä, se halusi välillä tulla liian hitaasti sisään. Lopuksi hypättiin rataa joka meni todella hyvin! Ryssin vain yhden lähestymisen mutta oli muuten todella hyvä rata.


Ikävä kyllä videosta puuttuu viimeinen este koska puhelimesta lopui muisti..

Viikko koululla tuli ja meni taas. Siitä seuraavassa postauksessa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti