perjantai 7. elokuuta 2015

Mitä meille kuuluu?

Voi elämä. Olin kirjoittanut tämän postauksen teille aikoja sitten ja luuli julkaiseeni sen mutta enköhän minä unohtanut. No tästä tulee pari viikkoa vamha postaus. 
En ole ennen eilistä varmaan pariin viikkoon avannut konetta sillä ajatuksella että kirjoittaisin teille jotain. Paljon on tapahtunut ja kesä onkin kohta ohi. Paljon suuria suunnitelmia ja olisi varmaan aika istahtaa alas miettiä omaa tulevaisuutta.




Skidin viime viikkoihin on kuulunut kaikenlaista. Koulukisoja, vapaapäiviä, maastoilua, sileällä ratsastusta ja jopa kavaletteja.
Käytiin 15.7 pienissä koulukisoissa, startattiin elämäni toinen Helppo A. Skidi oli hieman jännittynyt radalla mutta saatiin kiitolliset 60%.

Minusta tuli reilu viikko sitten täysi-ikäinen. Vietin syntymäpäiväni Salossa kisoissa, tottakai. Siellä oli todella mukavaa. Minulla oli kaikki rakkaat ystävät seurassani ja pidin hauskaa heidän seurassa.

Ystäväni Nellin tekemä synttärikakku


Skidin kanssa ollaan harrastettu siis monipuolisesti, se on ollut viimeaikoina ihan hyvä ratsastaa. Olen myös mennyt hieman kavaletteja sillä ja se on ollut molempien mielestä niin kivaa!
Meillä oli myös SeaHorse Week missä olin hoitajan roolissa. Käytiin Skidin kanssa kentällä ratsastamassa tiistaina pressitilaisuudessa. Oi että Skidi oli innoissaan! Se oli niin villinä ja ei malttanut hetkeäkään seistä paikoillaan.. 








Eipä tässä meille kummempia kuulu, ensi kertaan!

2 kommenttia: