tiistai 11. elokuuta 2015

Motivaatio hukassa - vai ei?

Jokainen minun ikäinen varmaan tietää sen tunteen kun elämässä ei vaan enään jaksa tehdä tasan tarkkaan mitään. Mikään ei motivoi jatkamaan eteenpäin ja kaikki junnaa paikoillaan.
Minulla oli tuo tunne läpi koko toukokuun ja alkukesästä. Skidin tilanne ja pari muuta juttua, teki sen että jätin loppujen lopuksi asioita hoitamatta, koulun tekemättä jne. Varmaan huomasittekin että blogi oli hyvin hiljainen siihen aikoihin.


Kesäkuun aikana aloin taas saamaan elämäni mallilleen. Jaksoin käydä töissä, motivaatio Skidin treenaamiseen nousi ja pääsin taas maailman ihanimpien ihmisten kanssa kisoihin. Se toi minulle paljon motivaatiota. Heinäkuussa sain myös todella paljon intoa kaikkeen, pidin siitä mitä tein ja jaksoin olla tallilla, tehdä asiani kunnolla. SeaHorse Weekin jälkeen oli viimeinen viikko kotona ennen kun minun piti mennä koululle suorittamaan viimeiset kesäjakso päiväni. Olin jättää ensin tulematta tänne, olin pari päivää ennen sitä saanut työtarjouksen hollanista hevosenhoitajan pestiin.
Koulussa päätin kysyä suoraan viisaalta ratsastuksenopettajaltani että mitä minä oikein teen.
Juteltiin siinä ihan hyvä hetki ja juteltiin asioista mitä syksyllä olisi luvassa minulle koulussa. Voin niin paljon paljastaa että ainakin olen nyt todella innoissani koulunkäynnistä! Opettajani sanoi minulle todella hyvin "sä olet jo tehnyt tätä aika paljon, heti kun sä haluat tehdä sä myös teet ja osaat. Jos sä täällä niitä nuoria opit tekemään niin sen on yksi jalo taito mitä et ikinä saa mistään rahalla". 
3v Robin Brus. 
Skidin jalka ultrataan nyt tulevana perjantaina, jännää nähä mitä eläinlääkäri sanoo jalasta. Toivon toki parasta ja sitä että meidät nähtäisiin kohta radoilla taas. Minulla on viimeaikoina ollut hirvee hinku Skidin selkään! Olen sillä päässyt viimeksi ratsastaa melkein kaksi viikkoa sitten viimeksi ja kun tulen kotiin seuraavan kerran niin en tule ehtimään sillä ratsastaa koska lähdenkin heti kisoihin!

Eli Skidin kuulumisia saattekin odotella hieman vielä. Äiti oli käynyt sillä seurakoulukilpailuissa starttaamassa Helpon A:n. Äidin mielestä rata oli ollut oikein hyvä ja hän oli saanut Skidin hyvin ratsastettua. Mutta tuomari olikin ollut vähän eri mieltä ja antanut huonot prosentit.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti