tiistai 8. joulukuuta 2015

Kisakausi 2015

Kisakausi 2015 meni minun osalta hieman mönkään mutta ajattelin silti hieman eri tavalla kerrata kisakautta.

Starttasin itse kaudella 2015 22 kertaa ...
... kolmella eri hevosella...
...josta viisi oli koulustartteja..
..josta vain kaksi oli 2-tason kisoja..
.. eikä yhtäkään puhdasta rataa Skidillä.

Niin mitä tuohon oikein sanoisi. Aika suuri pettymys koko kausi, 22 startista olen saanut neljästä ruusukkeen. Kolme niistä on Amalilla ja yksi Skidillä. Kirjoitin viime vuonna blogiin näin tämän vuoden tavoitteista "Tarkoitus tänä vuonna on hypätä 2 ja 3 tason kilpailuja. Saada hyviä 110cm ratoja, niihin sainkin jo viime vuonna aika hyvin rutiinia ja ne alkoi onnistumaan! 120cm radoille paljon paljon enemmän rutiinia, ne on pakko saatava rullaamaan. Minun on pakko saada oma "pelko" päästä pois, alkaa ratsastamaan. Aloitetaan ihan 1 ja 2 tasolta niiden kanssa ja sitten joskus kun hyvältä niin siirrytään 3 tasolle. Tarkoitus olisi Junnucuppia päästä starttaamaan, ensimmäiset osakilpailut käydään ainakin hyppäämässä koska sillon on vielä 115cm tasolla. Otan kaikki radat tällä kaudella ihan maltilla, rauhassa ja oikeasti ratsastan. Myös aluemestaruudet on pakko taas käydä hyppäämässä!"  Enhän minä päässyt lähellekkään tavoitteitani. Mutta aina kun hevonen sairastuu niin pakkohan se on todeta et mihinkää ei pääse. No onneksi hevonen on taas kunnossa ja sen kanssa on ihanaa tehdä töitä! Harmittaa minua aivan älyttömästi että viimeinen junnuvuosi meni näin kun viime vuosi oli niin hyvä. Minunkin motivaatio on omaan kilpailemiseen myös aika hukassa, mutta eiköhän se kohta ala nousemaan!




 No Skidi päätti sairastua kesken kauden ja minut pyydettiin mukaan kisoihin hoitajaksi.

Kisoissa hoitajana..
..olen 78 kertaa varustanut hevosen kisasuoritusta varten..
..tehnyt keskimäärin 1400 lettiä..
.. ollut 20 eri viikonloppua ympäri suomea..
..käynyt 11 eri kaupungissa kisahoitajana..
..nukkunut 36 yötä rekassa..
..tutustunut vähintään joka toisessa kisassa uuteen ihmiseen..
..hoitanut 10 eri hevosta..
..ne ovat tuoneet kotiin 47 ruusuketta..
..ja saanut suuren kasan ihania muistoja.

Varmaan joka ikinen on blogissa on huomannut että olen niin kiitollinen siitä että saan olla mukana kisoissa. Olen saanut niin paljon uutta oppia, saanut hoitaa ja ratsastaa niin hienoja hevosia. Toivon mukaan olen vielä ensi kaudella mukana ja saan hoitaa näitä upeita hevosia.





2 kommenttia:

  1. Vitsi så kiva att du ha räkna våra hästars tilaston! :) Kan du göra nån postaus om de eller någo? :)

    VastaaPoista