perjantai 21. syyskuuta 2012

30# Erikoispostaus, Ystäväni

Päätin näin kotona kipeänä että teen erikoispostauksen kavereistani tai ns. taustajoukoista! Aloitetaan!

Ensimmäisenä on Ida hänet olen tuntenut kunnolla n 1 ja 1/2 vuotta. Hän asuu helsingissä viikkoisin mutta viikonloppuisin ja lomilla tulee tänne hankoon! Ida on nykyään yksi parhaimmista kavereistani, ja on todella tärkeä minulle kaikessa(lue hoitaa kaikki jälkeni ja kuuntelee sitä p*skaa mitä hänelle huudan :D) No siis Ida on kyllä sellainen luottotoveri että en tiedä mitä tekisin ilman häntä! Niin kiitän häntä tässä nyt suuuresti!!   Ja hän hoitaa aina kaikki heppa asiat kanssani, auttaa minua todella paljon kisoissa, valmennuksissa, tallilla ja kaikkialla!

Toisena on Janni hän on kaveri minkä olen tuntenut koko ikäni ja meillä on ollut lukuisia riitoja, erimielisyyksiä ja kaikkea mitä kavereilla voi olla. Mutta ollaan aina sovittu ja ollaan hyviä kavereita. Hänet laitan siksi tähän koska ollaan paljon yhdessä maastossa, kisoissa, valmennuksissa ja muutenkin vapaa-ajalla. Hänellä on yksi oma poni Moonie ja toinen jolla hän vain kisaa ja valmentautuu, joka ei ole oma, Dollar. Hän kisaa molemmilla aktiivisesti este ja koulukisoja! 


Seuraavaksi esittelen Ellin hänkin asuu helsingissä viikkoisin ja tulee viikonloppuisin hankoon. Hän on nyt ollut kyllä vähemmän, koska on valmennuksia ja kisoja. Elli ratsastaa soukassa ja kisaa Paxu hevosella. Elli on pro kuvaaja, videoi ja kuvaa aina kun ratsastan ja oon kisoissa! Ja että hän on hyvä kuvaaja! (:

Sitten vielä pikkusiskoni Emppu! (se pieni tyhmä ja ärsyttävä kakara) Noei, vaan hän on ihana pikkusiskoni jota rakastan sydämeni pohjasta! Noei vaan hänellä ei ole omaa ponia, ja annan hänen todella harvoin ratsastaa Skidillä. Niin hänelle saa tuntiponi ja liikutusponi riittää. Emppu kisaa enimmäkseen seuratasolla mutta on sitä pari aluekisaa menty. Hänellä on kaksi ponia millä menee yksi niistä on Turo joka on tuntiponi ja toinen niistä on Bella joka on yskityinen poni millä Emppu saa ratsastaa ja kisaa jotain seura- ja aluekisoja. 

Kysyttävää? Mitä piditte? Muistakaa kommentoida ja painaa tykkäysnappeja!




4 kommenttia:

  1. Kiva postaus! Vois itekki tehä joskus tällasen, mutta musta tuntuu ettei siitä tulis kauheen asiallista vaan vähän samantapanen kun se mun yks laamapostaus ;)

    VastaaPoista
  2. Miksi et anna sun pikkusiskon ratsastaa Skidillä? Kiva postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä annan ratsastaa Skidillä, mutta en kauheesti halua että hän menee mutta en tiedä miksi vain :D Ja kyl se ratsastaa joskus kun minä olen kipeä tms

      Poista