keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

91# Pari faktaa blogista, minusta ja Skidistä

Päätin että teen tällaisen pienen faktapostauksen, uusille lukijoille! Myös vanhemmille kerron asioita mitä ette luultavasti meissä tienneet! (:

Blogi:

- Jos puhun täällä blogissa valmentajasta tai äidistä niin se on yksi ja sama henkilö. Eli äitini valmentaa minua.
- En kerro tulevista kisoista blogisa, syystä tai toisesta. Jos välttämättä tietää haluaa minulta voi kysyä henk. 
- Kirjoitan melkein vain sillon kun minulla on kuvia tai video, jos ei ole mitään hirveän maailmaa mullistavaa tapahtunut.
- Olen todella tarkka siitä että mitä tänne kirjoitan


Minä:

- Olen ratsastanut koko ikäni, ensimmäisen kerran istuin hevosen selässä 3-4kk iköisenä. Ratsuna toimi Hanni poni.
- Ensimmäiset kilpailuni menin 3v ikäisenä. Lion ponilla, äiti talutti tehtäväradan läpi. 

- Ja olen tekemässä ratsastushistoriani postauksen.
-Olen todella laiska tekemään asioita, sanon aina kaikelle kohta.
- Olen ryhdistäytynyt tallilla tämän vuoden aikana, sillä pesasen Skidin suitset, satulavyön ja rintaremmin aina käytön jälkeen. Satulan pesen ainakin kerran viikossa. Ennen oli että hyvä jos pesin edes suitset kerran viikossa...
- Mutta sen huomasin että aina kun hoidin muiden hevosia niin hoidin niiden kamat hyvin.
- Tätä varmaan kukaan ei voinut arvata mutta olen allerginen hevosille, kissoilee ja kaiken maailman pikkueläimille. Hevosista en huomaa enään mitään allergian oireita, mutta kissoista huomaan heti...

- Olen todella huono kertomaan asioistani toisille ihmisille, en kerro melkeen mitään edes parhaille ystävilleni. En vain tiedä miksi :D. 




Skidi:

- Skidi on jo asunut meillä 11 vuotta
- Se osaa avata tarhan portit jos niitä ei solmita... 
- Se on jopa joskus saanut auki sähkön portista. 
- Skidi on ainoa hevonen jonka tiedän joka osaa kerjätä rapsutuksia..
- Skidi osaa laittaa valon päälle ja sulkea sen.
- Äitini on hemmotellut Skidiä paljon, se osaa kerjätä
- Olen minäkin sitä syötellyt liikaa...
- Skidi on paras <3




3 kommenttia: