perjantai 22. maaliskuuta 2013

94# Skidi kirjoittaa taas!

Heippa kaikki ihanaiset lukijat<3
Olette niin ihania teitä on jo 83, jotka jaksatte lukea minun kuulumisia!
Erica oli kirjoittanut että minulla on liikaa energiaa, eihän minulla on! Vaan olen niin innoissani kun kevät on tulossa. Pojatkin ovat myös komistuneet tässä viikon aikana, suokki ruuna Velka on niin ihana!! Puoliveri ruuna Vuko kelpaa myös! Se on niin lihaksikas ja komea. Sitten vielä ihana poika on Cuba joka on niin komea sekin!
Mutta pitäisi kai mennä asiaan. Olen tämän viikon saanut melkein lomailla! Tänään oli ensimmäinen päivä millon Erica teki kanssani jotain viisasta. Onhan se ollut ihan kivaa pitää vain vapaata ja käydä maastoilemassa.
Viikko on ollut aika kiva ja rauhallinen. Maanantaina Erica kävi käynti/ravi maaston kanssani, tiistaina minulla oli vapaata, keskiviikkona Erica kävi taluttelemassa, torstaina äiskä kävi vetämässä maastoa kanssani, tänään Erica ratsasti n. 1/2h kentällä.
Varmaan kaikki ihmettelevät miksi olen ollut näin kevyellä liikunnalla. No koska minulla on ollut vuohinen vähän turvonnut. En tiedä miksi, loukkasin sen lievästi varmaan estekisoissa. Mutta turvotus laski jo keskiviikkona, Erica on ottanut pari päivää iisisti silti. Mamman mielestä tänään olisi jo voinut mennä tunnille mutta ei Erica halunnut varmuuden vuoksi. Ihan tyhmää! Koska olisin halunnut liikkumaan ja ihailemaan Vukoa ja Cubaa, mutta ei! No huomenna kuulemma Erica ratsastaa minulla maneesissa.

Sitten vielä outo juttu mitä kävi tänään. Erica oli aijemmin päivällä laittanut minulle kylmäpussia jalkaan ja tuli sitten kaverin kanssa illemmalla ottamaan sitä pois. Hän avaa pinteli kääreen ja huomaa että siellä on valkoista mössöä. No ensimmäisenä kuulemma mietti että pussi oli mennyt rikki. No ei se ollutkaan. Ei hän keksinyt mistä se tuli. En minäkään tiedä se oli outoa. No kesken iltaheinien piti mennä jalka pesulle, ihan syvältä! Mutta sain jatkaa ruokahetkeä aika nopeasti. Ihan turhaan he jostain pienestä mömmöstä noin hysteeriseksi vetää... Ihan tyhmiä koko porukka.

Mutta Pusuja kaikille lukijoille toivottaa:
Skidi <3<3



1 kommentti: