lauantai 31. elokuuta 2013

136# Disco movseja ja muita juttuja

Jeesus!!! Minulla menee niiin hermo bloggeriin!!! Se ei tee muuta kun lagaa....
Torstaina minulla oli estetunti, mutta ei äidin vaan Cian!
Mutta suunnitelmat muuttui vähän koska Skidi on hypännyt/hyppää kisoja aika paljon viimeaikoina niin piti vain tehdä pieni jumppa/kavaletti treeni.
 Aloitettiin oikein hyvällä harjoituksella ns. ruserttitehtävä. Siinä piti miettiä että Skidi oikeasti on takajalat alla, sisäpohkeen ympäillä ja että itse keskityn ratsastukseeni.
Kuva pöllitty Cialta, kyseessä rusettitehtävä
Siinä ilmeni ongelmia, esim että minun oli pakko vain mennä enemmän suoraan että pääsen seuraavalle kavaletille.. Haluisin helposti lähteä heti kaatumaan sisällepäin ja siinä meni koko homma plörinäksi jos en saanut toimimaan. Cia keskittyi aika paljon istuntaani. Istun aika paljon notkotselällä niin Cian kehotus oli että minun pitää tehdä disco move ja sirtää lantioo aika paljon suoremmaksi. Kun oltiin tätä tehtävää tehty molempiin suuntiin niin tehtiin S kiemuraa jossa oli 3 estettä. Tehtiin sitä ns. "väärin päin" eli minun piti taas keskittyä että Skidi on takajalkojen alla ja pohkeen ympärillä. Minulla oli se ongelmana että kun kaarteesta tulen ulos niin haluan jäädä sinne hitaaseen laukkaan. Niin tämä tehtävä oli todella kiva ja hyvä siihen!
Äiti ilmestyi kameran kanssa jossain vaiheessa siihen, niin video on alapuolella. Skidi oli ihan hyvä. Kerosi aika paljon kierroksia esteiden noustessa...
Tunti meni itseasiassa ihan hyvin, minulla oli normi nivel suussa... Koska ajattelinhan että mennään vain ihan pikkuisia.. Muta Cia ja valmentaja innostui nostamaan esteitä hitusen.. Voitte varmaan kuvitella kuinka paljon käsiini sattui sen jälkeen...


Tuossa yksi pienempi rata, joka menee ihan ok. Jotain rikkoja mut muuten hyvä!


Tuossa taas kun tulossa vihreälle niin pysäytän. Cia sanoi että rytmi meni, okei se varmaan kanssa. Mutta en vain uskaltanut tulla! :D minulla on varmaan pissat pöksyssä jos joksus tuon kokoisia pitää kisoissa hypätä...
Mutta muuten valmennus oli todella kiva, sain vähän erillaista silmää ratsastuksestani! Oli todella hyvä koska Cia korjasi istuntaani enemmän mitä äiti tekee!

Eilen minulla oli koulutunti, menin kangilla pitkästä aikaa! Meni ihan hyvin, vähän hakusessa olin mutta lopussa parani huomattavasti!
Tänään oli maastoilupäivä ja huomenna Artukaisissa kisat missä mennään eka 110! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti