sunnuntai 10. marraskuuta 2013

Hyi, syksy.

Moikka! Minulla ei ole oikeastaan mitään kirjoittamista. Olen nimittäin ollut koko viikon ratsastuskiellossa ja tulenkin olemaan varmaan vielä hetken. Olen siis koko viikon ollut vain tallilla, kamera on ollut koko viikon mukana mukana mutta en ole yhtäkään kuvaa saanut aikaiseksi?! Inspiraatio ohoi!
Keskiviikkona ja torstaina olen päässyt Skidin selkään kylläkin, käyntimaastoon. Jannicalla on ollut eräs hevonen hoitavana, niin jee olen saanut maastoseuraa! Keskiviikkona äiti oli ratsastanut ja menitiin vielä n. 1h maastokävely. Oli hyvin pimeää kun jouduttiin oikasemaan metsän kautta, kun tämä minun pimeällä maastoon juttu ei oikein taida toimia.. Torstaina käytiin taas kävelemässä Skidillä oli vapaa/rento päivä niin oltiin n. 20 min maastossa ja sen jälkeen kävin kävelemässä vielä pari kierrosta maneesissa. Olin positiivisesti yllättynyt kun Skidi antoi minun makaa selällään sen pyllyn päällä, istua sivuttain. Skidillä on siis pukkinappula joka on vähän liiankin herkkä....
Olin täysin unohtanut nämä kuvat sähköpostiini! Kiitos Ame!
Äidin mielestä Skidi on muutenkin ollut todella hyvä ratsastaa, kevyt ja mukava. Äiti ei tykännyt omppu oliivi kuolaimesta ja vaihtoi takaisin omppu kolmipalaan. Sillä kuulemma toimii todella hyvin ja saa sen todella kevyeksi. En ole kertaakaan itse päässyt tuolla ratsastamaan kunnolla, mutta pitäisi vain olla ratsastuskunnossa!


Suurin syyni siihen että en ole postannut on että minun kädessäni on luultavasti jokin tulehdus joka vie minulta kaikki energiat ja olen ihan väsynyt iltaisin.. Yritän keksiä jotain erikoispostausta kun ensi viikolla olen työharjoittelussa tallilla!
Minä lähden tästä katsomaan Titanicia niin moikka!


1 kommentti: