lauantai 23. marraskuuta 2013

Klippausta ja kavalettejä

Moikka!
Eilen oli viimeinen työharjoittelupäiväni, niin maanantaina se tarkoittaa koulunpenkkiä... En ollenkaan jaksaisi, onneksi minulla alkaa jo kolmastoista päivä joululoma. Eilen päätin vihdoinkin klipata Skidin, siltä lähti saman verran karvaa kaulasta, kun viimeksi koko hevosesta! Skidi oli tapansa mukaan ihan rauhassa, inhoan vain tallin klipperiä koska se tekee rumaa jälkeä, vaikka miten yrittäisit saada "rajat" pois niin silti jää rumaksi.
Ennen:



 Jälkeen: 



Jätin siis jalat, pään ja satulanalusen. Olisin halunnut pään klipata mutta Skidi ei päästä minua ison klipperin kanssa klippaamaan sitä ja pikkuklipperiä ei ollut saatavilla.

Klippauksen jälkeen oli luvassa kavalettitunti. Maneesissa ryhmässä= heppa virkeä ja sitä se todellakin oli. Skidi oli itseasiassa todella hyvä! Se oli kyllä villi ja eteenpäin, mutta ei todellakaan mikään mahdoton. Tehtiin tehtävinä puomeja jotka oli kulmassa, oikeaan kierrokseen mikä on Skidin hankalampi kierros niin puomeille en oikein saanu sitä pohkeen ympäri. Minulla on tämä käsi vähän kipeä jatkuvasti niin se hankaloitti asiaa enemmän.
Mun ilme xd



Videolla näkyykin että mitä kaikkea me tehtiin. Mutta Skidi oli siis edestä todella hyvä, ei painava ei mikään huono. Olen ihan tyytyväinen tähän ja lähdenkin nyt tallille maastoilemaan!

6 kommenttia:

  1. Tosi hieno toi skidi! Ei mitenkään pahalla tai mitään mutta se on kavalettejA :) ihan vain pisti silmään :D

    VastaaPoista
  2. Hieno toi Skidin ravi, etenkin lopussa :) Ja voi ihanasti kiilteli klipattuna !

    VastaaPoista
  3. kyl noi rajat tosta tasottuu ;) kai koitit ottaa ne sillee ei-vastakarvaan? sillee mä ainaki sain aika hyvin siistittyä XD

    VastaaPoista