tiistai 19. marraskuuta 2013

Kuulumisia

Minulla on ollut nyt hirveä into koko viikonlopun postailla tänne jotain! Mutta perjantaina olin vain töissä ja maastossa, pari kuvaa sain räpsittyä.
Pojat olivat aika hurjana ;)

Lisää kuvia löytyy TÄÄLTÄ

Lauantaina äiti ratsasti taas Skidin, oli kuulemma ollut ihan hyvä taas.
Sunnuntaina pääsin sitten itse tallille. Tallilla oli aikuis cup esteosuus, autoin siellä ja otin tietty myös kuvia. Ne onnistui hyvin, vaikka olikin jo pimeän puolella. Ärsyttävää kun tulee niin nopeasti pimeetä, jo kolmen aikaa iltapäivällä alkaa hämärtyy.. Äiti vielä päätti hypätä Skidillä sen jälkeen kun esteet olivat muutenkin pystyssä. Skidi hyppäsi ihan hyvin, omasta mielestäni ainakin. Mutta videon puhukoon puolestaan :)

Ulkoasuun tulee kohta muutosta olen jo aikalailla tylsistynyt tähän. Ehkä tänään ehkä ei, en ollenkaan tiedä millon sitä alan väkertää..
Olen nyt siis työharjoittelussa tallilla, olen viime viikolla siivosin kaurahuonetta, satulahuonetta ja tein kaikenlaisia pikkuväkerryksi. Käden takia en ole oikein voinut tehdä mitään, viisaana menin vielä ottamaan rihuvan hevosen sisään joka sitten telosi vielä enemmän tätä kättä.. No ruotiksihan sanotaan "om huvudet är dumt får kroppen lida" :D..

Tällä viikolla minulla on hirveä hinku päästä jo hevosen selkään, vaikka lääkäri sanoikin että minun pitää pitää sitä levossa ja minulla on vielä seuraavan viikon maanantaina ultra. Skidistä ei ole myöskään mitään uusia kuvia, pitäisi ottaa kamera taas tallille ja saada pari hyvää kuvaa siitä!

4 kommenttia: