lauantai 8. maaliskuuta 2014

Oma versioni juomahaasteesta!

Oi kauheeta, huomasin että viimeksi täällä olen käynyt viime maanantaina teille kirjoittelemassa.. Voisin kyllä jotain erikoispotauksia kehitellä ideoita saa tietty antaa! Itse olen kaksi kertaa tämän viikon aikana ehtinyt ratsastaa niin sekin on hyvä syy miksi en ole postannut.
Parhaillani olen Helsingissä sukulaiseni luona ja tänään käytiin Horse Fair messuilla, eipä olleet kummoiset. Skidille tarttui aivan ihanasta pikku kaupasta heppakarkkia mistä sai valita ns. irtokarkkeina, Skidi ilahtuu koska ostin yli 2kg ja maksoi vain 9€!
Mutta otsikkoon, sain Facebookissa pyörineen juomahaasteen niin päätin jakaa oman versioni siitä teille!



Ja voin sanoa että oi kyllä pelotti! :D ensimmäistä kertaa riimulla hyppäsin, vasta toista kertaa Skidillä ilman satulaa. Vielä kun äiti kielsi minua kiinnittämästä riimunarua toiselta puolelta, este oli jopa n. 120cm. Sain kavereilta vaan kommenttina että olen hullu! Mulla on vain kiltti hevonen :)
Oletteko saaneet itse näitä haasteita? Millaisia teillä oli?

11 kommenttia:

  1. Hyvä video! Pitäs suunnitella et nähtäs ku viimeks kesällä! mun juomahaaste oli ihan normaali xd

    VastaaPoista
  2. Huhhuh :O Itekkin olen haasteen saanut, mutten toteuttanut ihan siitä syystä, että ei olla hypätty kolmeen ja puoleen kuukauteen. Vois toki tehä omalla twistillä, lentäisin nimittäin pää edelle sinne esteeseen kun poni kieltelee huonon näön takia hassussa valaistuksessa. :/

    VastaaPoista
  3. sain haasteen ihan asianomaiselta ja valitettavasti jäi tekemättä XD

    VastaaPoista
  4. Haha :D Ei ole sun kaverisi yksin kommenttinsa kanssa mutta toihan meni hienosti! :D Mun haasteeni suorittaminen alkoi vaikuttamaan just aika naurettavalta kahden kavalettini kanssa :DD

    VastaaPoista