keskiviikko 18. kesäkuuta 2014

Toukokuu paketissa!

Olen aina halunnut aloittaa tällaisen "sarjan" tänne blogiin. Nyt huhtikuu on loppunut ja teen kuukausi paketissa postauksen. Eli laitan erillaisia kategorioita parhaista asioista mitä kuukauden aikana on käynyt. Kategoria ideoita saa antaa! :)

Kuukauden suosituin postaus:
Huippu Heppa! Postaus on saanut eniten sivunkatseluita. Kerroin hyvin menneistä kotikisoista kun päästiin 110cm ensimmäisen kerran 0-0vp ja sijoituttiin vielä toisiksi!
Kuukauden uusi tuote:
Nyt olen todella laiska ja en jaksa kuvata uusia valkoisia ratsastushousujani. Mutta sain uudet Horse Comfortin valkoiset housut. Niissä on kiva blingi koriste ja vetoketju takataskuissa. 

Kuukauden kisat:
Hmm, vaikea valita. Olihan nuo kivat missä saatiin 110cm tuplanollana läpi. Mutta silti laakson kansalliset 110 ja 115cm luokka oli todella kiva kokemus! Koska radat olivat super hyviä ja tuloskaan ei ollut pöllömpi!

Kuukauden lukija:
On nimimerkillä Kenttäratsastajaksi pyrkivä oleva lukija. On todellakin kommentoinut jokaiseen postaukseenn piristävästi! En tiedä onko hänellä blogia, jos sinulla on niin ilmoita minulle!

Kuukauden mieleenpainuvin valmennus:
Tässä kuussa ei ollut mitään valmennuksia! :D

Kuukauden varuste:
Mun kypärä! On ollut todella hyvä sauna kypärä minulla on ollut se jo kolme vuotta!

Kuukauden kuvat:



7 kommenttia:

  1. Wii, jälleen superi kiva postaus :)! Olis muuten tosi kiva lukea pitkästä aikaa sun kirjoittamaan mielipidepostausta, sillä osaat kirjottaa mielipidepostauksia niin kiinnostavasti :D

    VastaaPoista
  2. Voisitko tehä jtn videoo välillä? :) Videopostausta, My daytä? :)

    VastaaPoista
  3. Tämä tuli pienenä yllätyksenä! Kiitos kuitenkin! :) Tää oli tosi kiva postaus, näitä lisää!

    VastaaPoista
  4. Niin ja unohtui sanoa, että mulla ei oo omaa blogia :)

    VastaaPoista