sunnuntai 15. helmikuuta 2015

Ravimannet

Heippa! Kerroin viime postauksessa että käytiin lohjalla sunnuntaina avaamassa kisakausi parin tuntihevosen kanssa. Tuntihevoset käyttäytyivät oikein hienosti, jopa kaksi niistä oli ensikertalaisia ulokpuolisissa kisoissa. Itse olin hoitamassa Olli poikaa joka oli todella kiltisti, pojalla on aina ollut vähän ongelmia yksin olemisessa mutta tällä kertaa pystyttiin oikein hienosti kulkea kentän ja maneesin toiseen päähän aivan yksin ilman apua!
Olli valmiina lähtöön! 

Taisi siellä olla vähän kylmä :DD



Emppu ja Late
Maanantaina alkoi taas uusi kouluviikko. Harmikseni jouduin kyllä ravipuolelle, en todellakaan olisi halunnut sinne. No aina ei saa haluamaansa, Maanantaina käytiin hiitillä ajamassa, sain parikseni hyvän ystäväni Hannan ja ajohevoseksi aivan kamalan Wilin. Ensimmäisellä kierroksella kun käytiin minulla oli kädet niin kipeät että annoin Hannan ajaa suosiolla loppumatkan!


Keskiviikkona ja Torstaina sain onnekseni lempiajohevoseni Priden. Pääsin keskiviikkona ajaa yksin, käytiin tekemässä vähän mäkitreeniä niiden kanssa. Torstaina käytiin hiitillä taas, Pride oli todella vahva kädelle minulla on ollut kädet aivan hapolla tämän jälkeen!
Perjantaina minun olisi pitänyt mennä ajaa, mutta pääsin siitä pois niin jäin talliin ruokkimaan hevosia.

                   
Olen myös päässyt ratsastamaan kavereideni hevosilla pariin otteeseen tällä viikolla. Molemmat hevoset toimivat todella hyvin ja oli ihanaa päästä ratsastamaan !
Pakko vielä pistää video Quentinistä, meidän piti hoitaa nuoret ja varsat. Niin tottakai halusin hoitaa sen, niin se ei ollenkaan malttanut seistä hoitopaikalla :D

                    
Perjantaina palasin kotimaisemiin! Perjantaina olin koulutunnilla Skidillä, vaihdoin sen kuokaimen messinkiseen kolmipalaan. Se oli todella hyvä! Se oli todella tasainen ja rento edestä. Ei heittänyt kertaakaan kieltä ja toimi aivan älyttömän hyvin. Lauantaina olin aivan inspiroitunut ja lainasin jopa seuralta koulusatulaa, viritin pintelit joka jalkaan ja menin maneesiin ratsastamaan. Skidi oli todella hyvä silloin myös, harmittavasti minulla oli vain puolet maneesista käytössä koska toista hevosta juoksutettiin samalla. Loppupäässä sain koko maneesin käyttööni ja heppa oli todella hyvä!



Tänään minulla olikin estevalmennus joka meni aivan täydellisesti, mutta siitä omassa postauksessa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti