sunnuntai 7. lokakuuta 2012

39# En keksi otsikkoa. :D



Nyt kyllä lyö täysin tyhjää noiden otsikoiden kanssa.. :D

Eilen käytiin luultavasti(?) viimeisissä ulkokisoissa tältä kaudelta, koska enään on suunniteltu vain omia kotikisoja kaudelle ja niitä pidetään meidän maneesissa missä on kohta pohjaremontti valmis, ihanaa! Mutta käytiin Brobyssä hyppäämässä, mukana oli 6 hevosta seuralta. Hyvin meni meidän suran kannalta! 3 luokkavoittoa, kaksi 2. sijaa, yksi 3. sija ja yksi Clear Round ruusuke. Toisaalta Skidi ja minä oltiin ainoita mitkä jäätiin ilman! :D
Kaunein <3!

Mutta lähdettiin n. 9.30 ajamaan Skidin ja Vukon kanssa pihasta, kaikki muut olivat jo lähteneet aikaisemmin. Olin auttanut lastaamaan Brendan ja laittanut kaikki kamat paikoilleen. Matkalla sinne äiti soitti että Brenda oli mennyt omistajan kanssa 40cm 0vp, ja se oli Clear Round eli ruusuke Brendan ekoista kisoista jess! Olin odottanut sellaista että sitä ei saada toiseen päähän kenttää tai jotain muuta... :D
Tulin paikalle vaihdoin kamat päälle ja menin kävelemään 60cm rataa, tuntui helpolta ja sujuvalta! Kävin verkkaamassa olin jo sentään 8 luokassa, otettiin pari verkkahyppyä molempiin suntiin jotka menivät ihan hyvin, heppa imi esteelle ja hyppäsi hyvin! Menin radalle ja kaikki esteet meni todella hyvin! Kuutoselle tuli pudotus, huomasin että se kyttäsi jotain sen takana niin minun olisi pitänyt vain laittaa pohkeet kiinni. Mutta hieno Brenda me päästiin rata läpi! (:








Sen jälkeen oli sen monsterin laittamista kuntoon joka varmaan kesti yli 30min se ei voinut muuta tehdä kun huutaa Vukon(eli sen "poikaystävän") perään. Se oli ihan hirveetä, tuo oli kylläkin vika kerta että mennään Vuko ja Skidi yhdessä, koska Skidi ei keskity mihinkään muuhun että missä Vuko on.
90cm rata oli aika helppo ei erikoisempia, uusinnassa sai laukkaa eten ja kääntää. 
Perusrata meni ihan ok, reipas heppa mutta sain sen ihan hyvin takaisin, uusinnassa kun halusin eteen se lähti kuskaa minua 6-0 mulla ei ollu mitään mahiksia, ja aloin ryssimään kaikki askeleet ja sillä tuloksella meillä tuli kaksi alas uusinnassa, suutuin niin itselleni.. Huoh, voisin oppia ratsastamaan...



100cm meni yhtä surkeesti... Siellä se ei onneksi kuskannut yhtä paljon mutta minä taas sekoilin. Opettelisin ratsastmaan..... Valmentaja sanoi kanssa että minun pitäisi antaa tilaa Skidille hyppäämään että en itse pitäisi säätää niin paljon askelia. 





2 kommenttia:

  1. ihan hyvinhän se meni Skidinkin kaa! treeniä vaan, varmasti kisataukokin vaikuttaa :)

    VastaaPoista
  2. En usko se on varmaa koska se joutu maastoilemaan koko viikon :D

    VastaaPoista