tiistai 16. lokakuuta 2012

44# Haaste + muuta

Jokaisen haastetun henkilön täytyy vastata niihin yhteentoista kysymykseen jotka haasteen antaja on esittänyt ja postata vastaukset blogiinsa.Valitse sitten 5 uutta haastettavaa ja linkitä heidät postaukseesi. Keksi 10
 uutta kysymystä joihin haastettujen tulee vastata. Vastaavat samoihin kysymyksiin kuin minä. Älä haasta sitä henkilöä jolta sait tämän. Sain tämän Tiialta, kiitos! (:

Mikä hevonen on ollut sinulle kaikista läheisin?
Skidi, onhan minulla ollut paljon eri kivoja hevosia mitä olen hoitanut/ratsastanut. Mutta Skidi on ollut meillä vuodesta 2002 niin kyllä se kaikista läheisin ! :)

Millainen hevonen on mielestäsi hyvä/huono ratsastaa?
En minä oikeen huonoa osaa sanoa. Mutta mitä minä olen saanut päähäni huonosta, niin että se on vino, etupainoinen, jäykkä, laiska jne. En todellakaan osaa sanoa en ole nikään alan ammattilainen! :D Hyvä taas on niin kun Skidi! Skidi toimii, ei ole mikään vino,hyvä edestä ja toimiva! (:

Oletko tyytyväinen omiin taitoisihisi? Haluaisitko kehittää jotain osa-aluetta?
Oon minä ihan, kyllä minulla on vielä paljon opettelemista ja kehittymistä. Mutta en tykkää kauheasti katsoa jotain estekuvia tai koulukuvia itsestäni koska en ollenkaan osaa istua kunnolla(istunnasta tulossa postausta!) Ja on minulla paljon opetelemista kaikissa osaalueissa ratsastamisen suhteen. En varnmaan kyllä ikinä tule olemaan tyytyväinen itseeni

Oletko tavoitteellinen ratsastaja?
Omasta mielestäni niin olen minä, mutta en mikään sellainen että pitää katsoa heti seuraavat kisat vaan katsellaan sitten kun on sopivat(te ette tajuu mun juttuu tässä mut älkää tajuko tätä sillee et diissaan muita :D)
Nyt ei ole kylläkään enään mitään erikoisempia ja suurempia kisoja edessä, ensi kautena sitten! (:
Tänkin hevosen kanssa olisi tarkoitus mennä niitä kisoja! (:
 Oletko saavuttanut kaiken haluamasi?
En, haluaisin vielä joskus hypätä niitä 120-140cm luokkia. Mutta vasta sitten kun olen sen tasoinen. Skidin kanssa haluaisin päästä seuraavalla kaudella niitä 110cm luokkia mahdollisesti, sekin on iso tavoite minulle. Brendalla nyt vaan niitä tasaisia ratoja ja kisarutiinia alle! (:

Haluaisitko joksus oman tallin? Miksi?
Ehdottomasti! Sitten kun olen rikas vanhempi ja se hyvä ratsastaja, eiku :D? Ei vaan, kyllä haluan sellaisen 10 hevosen tallin missä ehkä olisi jokunen vuokralainen ja muut omia hevosiani. Miksi, koska se olisi todella ihanaa! 

Haluaisitko työskennellä ulkomailla hevosten kanssa? Missä & miksi?
Olisihan se ihan kivaa! Voisin lähteä vaikka vuodeksi jonnekkin saksaan tai hollantiin estetallille. En tiedä kylläkään mille tallille mutta olisi se kivaa!

Millainen hoitomenetelmä on hevosille mielestäsi parhain?
En minä voi nyt tulla tänne pätemään kaikkea, jokaisella on oma tapansa hoitaa hevostaan. Mutta mielestäni hevosen on saatava elää hevosten tavoin, antaa olla ulkona kauan, maastoilla että ei tarvitse loimittaa 100 loimea päällekkäin jos ulkona on 10 astetta lämmintä(klipatun hevosen ymmärän) mutta että hevosen pitää saada olla hevonen!

 Mikä sinulle on tärkeintä hevosurheilussa?
Että pitää hauskaa! Ja että sinulla ja hevosellasi on hyvä yhteistyö. Tietenkin myös hoitamine, oikean ruokinnan suunittelu ja oikean treenin suunnittelu,

Millainen olisi viikko ilman hevosia?
Ei mikään erikoinen. Kyllä minulla olisi vieroitus oireita Skidin ja Brendan luokse. Mutta panostaisin enemmän kouluun. Tekisin juttuja koneella mitä minulla on tekemättä. Olisin paljon kavereiden kanssa.

Haastan:
Empun ja Idan
Idan
Jannin
Sofian, once again

Kysymykset:
Miksi tykkäät juuri lempi/omasta hevosestasi?
Miksi valitsit juuri ratsastuksen?
Tavoitteita ensi kaudelle?
Ketkä ovat parhaimmat kaverisi?
Top 5 blogiasi?
Haluaisitko kisata jossain "isommissa" kisoissa?
Kaksi hevosta ketä ikävöit?
Kaksi hevosta millä haluaisit ratsastaa?
Millä tasolla olet mielestäsi?
Onko sinulla lemmikki eläimiä, jos on niin kerro niistä!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mnulla on hirveä blogin lukemis puute, mielestäni kaikk päivittelevät blogejansa liian harvoin niin harvoin tulee uutta lukemista! Nyt te lukijat saatte kertoa oman bloginne! Laittakaa bloginne osoite tähän alle ja kertokaa samalla mistä löysitte blogini ja mitä voisin parantaa? Anonyymitkin voi kertoa että mitä voisin parantaa! Ihan vapaata sanaa kaikille! (:


+ tämä artikkeli kannattaa lukea http://www.hs.fi/kotimaa/Ratsastajat+torjuvat+v%C3%A4itteet+hevosten+raippakurituksesta/a1305607579348?ref=fb-share


3 kommenttia:

  1. mun blogiin pääsee:
    http://ronskinkanssa.blogspot.fi/
    poistin tänään vanhemmat tekstit, koska uudistin blogia. mutta uutta luettavaa tulee aina kun olen tehnyt jotain, eli melkein joka päivä.

    löysin blogisi ht.netistä

    VastaaPoista
  2. oi, täytyy lomalla yrittää tehdä noi haasteet :D

    tiedät mun blogin! ja linkkasit tän mulle niin siitä tiiän. postaat aika usein mikä on tosi kiva juttu, ja postauksissa on oikeestaan aina (hienoja!) kuvia. eipä tässä kauheesti parantamista oo, mutta niitä mielipidekirjotuksia voisit taas tehä!

    VastaaPoista
  3. en muista mistä alunperin sun blogin löysin, mut sit kadotin sen ja löysin uudellee ku kommasit mun blogiin :DD Juu ja tiiät mun blogin :D

    Sun blogissa tykkään siitä että kuvia ja tekstiä on juuri sopivasti, ja kirjoitat mielenkiintoisesti. Huonoja puolia on vähän hankala keksiä, mutta jos joku pitää mainita niin kirjotusvirheitä on joskus muttei mitenkään häiritsevän paljon :)

    VastaaPoista