tiistai 9. lokakuuta 2012

40# Haaste!

Otin tämän haasteen Pauden blogista! Minun pitää kertoa 50 faktaa itsestäni ja elämästäni ja haastaa 3 bloggaajaa.

1. Minulla on iPhone 4, enkä pysty elämään ilman sitä!
2. Onnennumeroni on 7
3. Minun oikea hiustenväri on melkein kultainen, olen värjännyt ne blondeiksi


4. Inhoan pinkkiä! Sitä on mielestäni joka puolella, inhoan pikkusiskoni huonetta se on täysin pinkki!
5. Lempivärini on lime viherä
6. Voin olla joskus todella outo...


7. Olen ratsastanut koko elämäni
8. Ensimmäisissä kisoissa olin jo 3 vuotiaana :D
9. Tykkään hirveesti poneista, mutte itse en ole mikään ponikokoinen.. Siksi olen todella paljon siskoni ja hänen ponie"n" kimpussa :D
10. Isäni ja äitini ovat eronneet
11. Asun suomen eteläisimmässä kaupungissa eli hangossa
12. Teen aina kaiken viime tingassa..
13. Se johtaa taas siihen että olen melkein aina myöhässä..
14. Olen todella laiska
15. Haluaisin skobakortin mutta en ole valmis maksamaan, ja hangossa voi hyvin pyöräillä
16. Olen siis -97
17. Olen hakenut Skidin kanssa 2013 etelä-suomen aluekenttä valmennuksiin
18. En osaa ottaa itsetäni kuvia koska niistä tulee aina tällaisia:


19. Minulla on outoja kavereita..


20. Tykkään todella paljon dubstepistä ja kaikenlaisesta remix musiikeista, en tiedä miksi
21. Olen aina luullut että en osaa letittää tai tehdä mitään hienoa hevosen harjaan, mutta tein pari kertaa kaverini hevoselle nupit, niin huomasin että osaankin!
22. Minulla on joskus ollut ruskeet hiukset, ne olivat kyllä todella kamalat :D
23. Tykkään olla auttamassa ihmisiä kisoissa, mutta silloin tulee todella suuri hinku itse kisailla!
24. Meidän tallilla asuu todella lihava vuonis..

25. Inhoan koulua
26. Teen todella laikasti läksyjä
27. Arvosanani heittelevät 4-9
28. Haluaisin että olisi talvi, että saisi loimittaa hevosia?!
29. Kerron elämästäni todella paljon Facebookissa!
30. En keksi ollenkaan näitä faktoja?
31. Leivotaan todella paljon Idan kanssa

32. Annan usein kavereideni mennä Skidillä koska se on niin kiltti
33. Oon harrastanu jalkapalloa ja käsipalloa
34. Tykkään kuvaamisesta, siksi ostinkin itselleni hyvän kameran, NikonD3100
35. Minulla on epämuodostunut pikkurilli, kiitos eräiden.. tiedän että luet tätä...
36. Meillä on todella suloinen koira

 37. Tunnen todella monta bloggaajaa
38. Olin rippileirillä Åressa <3

39. Luokkani on aikamoinen häirikköluokka :DD
40. Sählään todella paljon joka asiassa
41. Olen helposti todella kateellinen
42. ja suutun helposti kaikelle
43. Olen harvoin hesessä tai mäkkärissä
44. Mutta aina kun siellä olen niin tilaan kanafileitä koska inhoan hampurilaisia!
45. Nauroin eilen todella paljon kun katsoin videota minusta ja Skidistä vuodelta 2004...
46. Kuuntelen parhaillaan Frontside ollien remix kappaletta
47. Juon todella paljon mehua ja muuta sokeri juomaa :D
48. Minulla on paljon lapsuuden tovereita!
49. Asun kerros talossa ja omakotitalossa
50. Teitä lukijoita on jo 30!

Jess ohi! Mutta haastan SofianCian ja Ellan

Mitä piditte? saitteko tietää enemmän minusta?

4 kommenttia: