torstai 15. marraskuuta 2012

54# Kuulumisia

On ollut hetken hiljaiseloa, mutta olen tehnyt joulukalenterin postauksia ahkerasti niin olen ihan unohtanut postailla!

Olen ollut tämän viikon työharjoittelussa tallilla, on ollut ihan perus kivaa. Tallitöiden ohella puuhaillut mm. klipannut Velkan, pessyt hevosiemme outoja rupia, ajanut poneilla ja siivoillut tarhoja.
Tänään olin kotona, tunsin itseni flunssaiseksi ja olin kotona. En todellakaan halua olla kipeänä viikonloppuna, koska päästiin Skidin kanssa Esran kenttäaluevalmennuksiin! ja nyt viikonloppuna on seuraava valmennus. Skidille kuuluu hyvää, sillä olen ratsastanut viimeksi maanantaina, en ole töiden ohella vain jaksanut ratsastaa, niin äiti on ratsastanut sillä.
Brenda taas kulkee tunneilla nyt kunnes seura löytää uuden tuntihevosen. Maanantaisin ja tiistaisin se menee tunneilla, ja todella monet ovat tykänneet siitä! Keskiviikko + viikonloppu on minun päivät mutta keskiviikkona äiti joutu ottamaan sen tunneille. Toivon että lauantaina voisin ratsataa sen kunnolla! (:
Tässä nyt vähän kuulumisia ja pahoittelen tällaista mytty tekstiä.. Toivotaan että jaksoille lukea! Laitan tähän pari kuvaa työharjoittelusta jotka olen ottanut kännykällä. Kamerani akkulaturi meni rikki viikonloppuna, mutta tänään postissa saapui uusi! (:









7 kommenttia:

  1. Hetkinen, vem e dendär gråa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. De e en ny yksäri! (: iinas hon som äger puuhis! (: eddi heter den ;)

      Poista
  2. Kirjota joku postaus ruotsiks! :D Loppuun tietty olis kiva ihan lyhyt selostus suomeks niille jotka ei ruotsia ollenkaan tajua, mutta musta ois tosi kiva tollanen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se mikään mahdottomuus olisi! (: katsotaan ! (:

      Poista
  3. Kui seuran pitää löytää uus tuntihevonen? Kuka puuttuu? : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ässä lähti Hennalle. Ja eihän se ollu Meiän loma

      Poista
  4. Jaa jaa : D No toivottavasti löydätte jonkun kiva hepan : )

    VastaaPoista