torstai 17. tammikuuta 2013

71# Haaste


Kiitos Sofialle+monelle muulle haasteesta

Haasteen säännöt:-Kerro 11 faktaa itsestäsi.-Vastaa haastajan 11 kysymykseen.-Keksi 11 uutta kysymystä.-Haasta 11 bloggaajaa joilla on alle 200 lukijaa.-Kerro bloggaajille että olet haastanut heidät.

Faktat:
1. Olen todella usein kuumeessa, niin kun nyttenkin.. Ja minulla ei pitäisi olla huono vastustuskyky koska minä syön monipuolisesti, liikun ja syön vitamiinejä
2. Olen allerginen hevosille mutta olen jo melkein siedättänyt sen pois
3. Juon todella paljon kerralla, jos olen hesessä en ikinä pärjää pienellä juomalla minun pitää aina ottaa iso juoma.
4. Minulla on ollut lähiaikoina todella vähän inspiraatiota bloggailla
5.  Skidi on ihanin hevonen maan päällä <3
6. Skidi inhosi ennen että menin ilman satulaa se pukitteli vain
7. Ja olen siedättänyt pois sen, mutta siellä ei saa tehdä istunnalla ylimääräisiä
8. Mutta nykyään se antaa minun olla vielä paremmin siellä kun pikkusiskoni on sillä vikelänyt!
9. Minulla on parhaimmat kaverit!
10. Minä en päästä helpolla ihmisiä lähelleni
11. Olen tallilla 6 krt/vko

Kysymykset:
1. Vietätkö aikaa enemmän kavereiden vai hevosten parissa?
- Oikeastaan molempien. Minulla on melkein kaikki kaverit tallilla

2. Mikä on viime vuoden paras hevosmuisto?
- En oikein tiedä, ehkä kun Skidi parantui ja alkoi kulkemaan hyvin taas!

3. Mistä ratsastuslajista pidät eniten?
- Kenttä ja esteet

4. Ketkä kuuluvat harrastuksesi tukijoukkoihin?
- Äiti, Iskä ja kaveri Ida 

5. Kuka on tähänastisen elämäsi merkittävin hevonen?
- Skidi

6. Mitä huonoja puolia bloggaamisessa on?
- Negatiiviset kommentit

7. Mikä on lempi lastenohjelmasi?
- Öö, my little pony ;)

8. Saavutitko edellisvuoden tavoitteesi ratsastuksessa?
- Nojuu koulussa mut en esteillä :)

9. Kuinka monta ruusuketta sinulta löytyy?
- En jaksa ikinä laskea koska puolet on iskällä, mutta äidillä oliskohan n. 40

10. Millä tallilla ratsastit ensimmäisen kerran elämässäsi?
- Samalla tallilla missä nyttenkin ;)

11. Minkä sanallisen- /numeroarvosanan antaisit blogilleni?
- 9

3 kommenttia:

  1. noi kysymykset menee vähä hassusti, sulla on vastauksen perässä seuraava kysymys ja sit entteri :D mut kiva kun teit!

    VastaaPoista
  2. Skidi on niin ihana siinä kun se piehtaroi!! Ja se on muuten ihana !!!

    VastaaPoista