torstai 31. tammikuuta 2013

77# Istuntavirheitä + kuulumisia

Teen nyt tällaisen pienen erikoipostauksen, missä arvostelen omat istuntavirheet.

Esteillä:

Minulla on tämä yksi mitä teen todella usein. En tiedä häiritseekö se hevosta erikoisemmin mutta minua häiritsee ihan älyttömästi! Aina kun hevonen on nousuvaiheessa niin "pomppaan" sillein että minulla on jalat suorina ja en mene kunnolla mukaan ylävartalolla hyppyyn.
 
Tässä menen edes vähän mukaan, mutta jalat suorassa ja kantapäät hevosessa kiinni.









Sama asia...

Koulupuolella minulla on sama ongelma kun monella, eli kädet. Minulla on ne joko tai etukaaressa kiinni, ajan mopoa, liian leveällä tai liian alhaalla. Olen saanut niitä jotenkin korjattua, mutta en todellakaan mitenkään hyväksi! Skidillä minulla on vaikeampi pitää niitä hyvin, minulla on sen kanssa vielä sen verran hakemista ja siitä tulee helposti kanssani painava kädelle. Brenda taas on niin helppo ja kevyt edestä, kunhan saan sen kulkemaan niin se pysyy kivasti pyöreänä niin pystyn miettimään käsiäni ja istuntaani.
Kädet liian leveällä ja ajalen mopoa keväällä 2012

Mopoa taas, muuten Skidi yllättävän hyvässä ryydhissä kanssani

Muuten hyvät, mutta etukaaressa kiinni.

Kädet tässä ihan hyvin!
Muutenkin en ikinä saa kunnolla istuttua Skidin ravissa. Sillä ei ole mikään paha harjoitusravi istua, sillä on kylläkin isot askeleet. Minulla on vaikea saada istuinluut kunnolla satulaan ja istun helposti notkoselällä. Olen usein nauranut sille että minä tunnen istuinluuni satulassa kaikilla muilla paitsi Skidillä. Okei Brendalla on maailman helpoin ravi istua... 

No tässä pieni analyysi istunnastani, en jaksa laittaa enempää. 

Vähän kuulumisia päälle. Varmaan edellisestä postauksesta huomasitte jo että Brendalla saa jo ratsastaa. Ollaan vasta kävelty sillä ja seuraavalla viikolla olisi tarkoitus uskaltaa ravata. Mutta se oli nätisti polkaissut itselleen pahan hokkihaavan, siis jee! Mutta onneksi se on nyt taas sellaisessa kunnossa et sillä voi mennä! Sillä jää kylläkin kauden ekat kisat väliin, mutta tärkeintä että tulee kuntoon!

Skidillä on ollut aivan liikaa virtaa lähiaikoina... Saisi kyllä rauhoittuu, kun juoksentelee hirveesti jo tarhassa.. Voi pikkuista! :D
Muistakaa kysymspostaus!! (:

4 kommenttia:

  1. hauskat noi sun jalat noissa estekuvissa :DD

    VastaaPoista
  2. Tuossa Brenda-kuvassa kyynerkulman pitäisi olla kyllä paljon selvempi, käsi on usein kova jos se on tolleen suorana. Mut muuten kyllä tykkään sun istunnasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mut otathan huomioon että kevennän siinä. Ja Tiedän että käteni ei oo kova koska Brenda ei hyväksy kovaa kättä (:
      /Erica

      Poista
  3. käsien kanssa hyvä muistisääntö on, että niissä on sama linja kyynerpäästä kuolaimeen :p

    VastaaPoista