tiistai 28. elokuuta 2012

19# Varustepostaus osa 1

Moikkamoi! Nyt kun olen itse kuumeessa kotona ja ei ole mitään tekemistä niin päätin tehdä varustepostauksen! En ole ollenkaan varma että kuinka monta näitä tulee, varmaan joku 5-6 kpl? Tässä ensimmäisessä osassa esittelen kisavaatteeni, tallihupparit, paidat ja housut.
Sitten vielä 2 pyyntöä! Huomasittehan tuon lukija kyselyn tuossa sivussa, jos ette niin komennan teitä katsomaan ja vastaamaan siihen! Ja laitoin tuohon alle sellaiset tykkäys jutut tähän tekstiin muistakaa painaa! (:




mitäs piditte omasta mielestäni kuulostan ja näytän ihan naurettavalta :D

6 kommenttia:

  1. Musta ois ihan kiva lukee jotain Empun kirjottamaa, riippuu vähän mistä aiheesta se postaus sitten olis. Mutta kannattas varmaan kertoo jossain, että kuka Emppu on, koska kaikki ei varmaan tiedä?

    VastaaPoista
  2. Varmaa kirjoittaja ku menee Skidillä! Ja oon mä kyl kertonu täällä että kuka emppu on!

    VastaaPoista
  3. ihana toi keppihevonen tossa alussa :DD

    VastaaPoista
  4. Sulla on todella mukavan oloinen blogi joten liityin lukijaksi! Ratsastat muuten todella hyvin ja mielenkiinnolla jään seurailemaan sinun ja Skidin menoa! =)

    http://veronicanjaerkanblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Kiitos ja kiva kuulla! Sinun blogiasi olen hajanaisesti lueskellut mutta mukava sekin! (: ja olen nähnyt teitä kisoissa ja itse ratsastat todella hyvin ! (:

    VastaaPoista