torstai 19. joulukuuta 2013

Joulukalenteri: Luukku 19 - Pari faktaa minusta

Luukussa 19 paljastuu faktoja minusta!

1. Olen todella puhelias ja äänekäs. Esim. Oltiin kesällä kisoissa ja katsomossa istu yksi tallilainen ja minä seisoin kaukana hänestä. Hänen kommentti kun nähtiin oli "Sinua ei näkynyt mutta kuuli ainakin" :D

2. Rakastan yli kaiken ratsastaa ja hoitaa erillaisia hevosia, jos joku yksityisen hevosen omistaja pyytää minua ratsastamaan tai hoitamaan hevostaan niin teen sen enemmän kun mielelläni! 

3. Olen ihan älyttömän läheisriippuvainen ihminen, vaikka tykkäänkin olla yksin kotona. Mutta todella usein olen jonkun kanssa, juttelen puhelimessa tai tekstaan. Suutun helposti kavereilleni jos he eivät ole ottaneet minuun yhteyttä n. viikkoon :D 

4. Minulla ei ole harmaata aavistustakaan että mitä teen kymppiluokan jälkeen. Haluaisin tietty ypäjälle, mutta en haluaisi jättää Skidiä ja muita tänne.

5. Olen ihan älyttömän sotkuinen ihminen, näkisitte huoneeni. Skidin kaapit, sen loimikaappi ja minun vaatehylly. Äitini ja kaverini jotka Skidillä ratsastaa tms. niin tulevat hulluksi kun laitan kaikki kaappiin ihan miten sattuu. Kaikki aina nauraa sille että huomaavat kuka on ratsastanut viimeksi.


6. Mutta tuohon ylempään niin olen taas todella hyvä tekemään aikatauluja ihan minuutilleen. Aina jos teidän että minulla on jokin hyvin kiireinen päivä milloin minun pitää tehdä monta asiaa niin teen paperille jonkinlaisen aikataulun! Mutta yleensä olen myöhässä paikkoihin...

7. Jos olen jossain isossa kauppakeskukessa, kaupassa tms. ja olen siellä ystäväni tai äitini kanssa. Jos kadotan hänet niin panikoin aina ...

8. Kauhuleffat, ne on ihan mun lempparit. Katson niitä jopa yksin, mutta seurassa on paljon kivempaa juuri sellaisten ihmisten kanssa jotka oikeasti pelkäävät :D! Aina kun ollaan kavereiden kanssa esim. tallilla yöta niin ihmeessä kauhuleffa!!

9. Inohan shoppailua! Hyi oikeasti, kaupoissa kertely okei, mutta vaatteiden kokeilu on maailman turhinta hommaa!!


2 kommenttia:

  1. Mikset ottaisi Skidiä mukaan Ypäjälle? Entä ootko ajatellu Axxell Brusabytä, kun se on lähempänäkin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en koska äiti ei antaisi, kallis vuokra ja muutenkin ne tarhaamis systeemit sun muut ei oo oikein mieluisia...
      Nojoo oon miettiny mut en mä tiiä...

      Poista