maanantai 23. joulukuuta 2013

Joulukalenteri: Luukku 23 - Kuulumisia

Huomenna on joulu! Oikeasti tämä joulukuu on mennyt ihan älyttömän nopeasti ja vilkkaasti. Mutta luukussa 23 tulee vähän kuulumisia.

Eipä tässä oikein mitään erikoisempia ole tapahtunut, Skidi on ollu ihan ok ratsastaa. Itse en vain osaa, tulee aina sellainen tunne että olen ihan surkea. Mutta sitten kun saan sen jess nyt oikeasti toimii fiiliksen niin olen taas ihan pilvissä. Minulla alkoi joululoma jo 13 päivä niin oikeastaan olen tehny vähän kaikkea, olen ilokseni ehtionyt ratsastaa yhtä hevosta Skidin lisäksi. Skidi on nyt saanut oikean treenikauden päälle, suunnitellaan ihan kunnolla joka viikko. Skidin viikot näyttää usein tältä:
Maanantai: Maastoilua
Tiistai: Äiti ratsastaa
Keskiviikko: Minä menen sileällä tai puomeja
Torstaina: Maastoilua
Perjantaina: Tunti
Lauantai: Maastoilua tai sileällä
Sunnuntai: Esteitä tai jotain estetehtäviä

Olen myös tässä miettinyt että Skidi saisi pitää joskus tässä joulun alla vähän rennomman viikon, missä maastoiltaisiin paljon ja saisi pitää vapaata.
Niin mutta asiaan. Skidi on siis toiminut ihan hyvin, vaihdettiin sille remontti turparemmi ja se toimii sillä paremmin, ei ehkä leiki suulla yhtä paljon. Skidi on esteillä taas toiminut ihan älyttömän hyvin! Se on ollut tietty energinen mutta siinä on ollut sitä hyvää energisyyttä! Se on hypännyt ihan älyttömän hyviä hyppyjä mutta ainoa huono puoli on että äiti haluaisisi että ratsastan paljon enemmän pohkeella ja että saisin hyvän laukan, tiettyhän pitää totella :D, mutta Skidi protestoi niin pohjettani ja alkaa vaihtaa laukkoja ja laittaa korvia vain taakse, ärsyttävää! Koska sillon minulle tulee se tunne että raukka heppa pientä mutta lopettaa sen ja laittaa onneksi korvat höröön esteelle tullessa. Alla pari videopätkää viime viikon 15.12 estetunnista



Skidi hyppää videoissa ihan hyvin, minä taas en. Pudotukset johtuvat taas ihan minusta! Minä möhlin heti kun esteet nousevat, olen aina sanonut että minun "ihanne korkeus" on siinä 90-100cm mutta jos esteet alkaa nousemaan siitä niin minua "pelottaa" ja möhlin kaiken! 

Laitan tähän pari kuvaa viimeajoilta!








4 kommenttia:

  1. ihana team turo :DD ja oon samaa mieltä ku mami tossa toisella videolla, "loistavaa"! ;)

    VastaaPoista
  2. Rupesin lukijaksi, ihana blogi sulla! :)

    wenlaa.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista