keskiviikko 26. joulukuuta 2012

62# Helppiä!

Tästä tulee tällainen pikapostaus! Huomasitte varmaan että olen tehnyt uuden ulkoasun, tänään olenkin menossa tallille ottamaan paljon kuvia, että saisin hienon bannerin, minulla on yksi niin hyvä idea toivon että se onnistuisi! Mutta asiaan, tarviin apua tuon sivupalkin kanssa! Minulla on noi Skidi, Brenda, Erica kuvat siinä ne ovat laitettu png muotoon ja pitäisi olla läpinäkyviä. Mutta silti niiden ympärille tulee tuo reunus ja varjo? Olen laittanut myös bloggerin asetuksita niin että kaikki nuo reunukset olisivat läpinäkyviä! Auttakaa joku! (:

3 kommenttia:

  1. Ota asetuksista kuvien reunat kokonaan pois, mun mielestä muu ei auta. Tai sitten ota noiden koodista se varjo pois jos osaat.

    VastaaPoista
  2. Haaste sulle, koska tykkään sun blogista. :D

    http://moccapaloja.blogspot.fi/2012/12/liebster-blog.html

    VastaaPoista