torstai 13. joulukuuta 2012

JOULUKALENTERI Luukku 14: Hevosharrastukseni aakkoset

Aluevalmennukset. Käydään niissä Skidin kanssa kerran kuukaudessa! Olen ollut niihin nääääääin tyytyväinen! (:
Brenda. Tarviikohan enemmän kertoa? Ihana otus, joka on vain päivä päivältä tärkeämpi minulle!
C arvostelu. Eli aikaratsastus, lemppariarvosteluni! Heti kun Skidi pääsee radalle niin virittelen sitä jo valmiiksi ;)
Dressyr. Kun oikeastaan ruotsinkielinen olen, niin kouluratsastushan on tärkeää! (:
Emppu, pikkusiskoni. Paras(kröh) tallikaveri :D
Fleeceloimi käytän molemmilla hepoilla kuivattamisessa ;)
Gramaanit. Ratsastan näillä sillintällöin, molemmilla. Joskus sen takia jos hevonen ei ole oikein vetreä, mutta joskus ihan vain laiskuutta.
Hauskuus minusta on tärkeää että on hauskaa!

Ida. Paraskaverini!

Janni. Hyvä kaverini, lapsuudentoveri. Ollaan koulussa, vapaaajalla ja tallilla!
Kingsland, hyvä ja kiva heppamerkki! Tykkään todella paljon niiden vaatteista! (:
Lauantai! Lempitallipäiväni! Silloin saa usein tehdä keiken ilman mitään erikoisempaa aikataulua!
Mia valmentajani ;)
Nauru. Haha omani on niin tyhmä :D
Osaava heppa, eli Skidi!
Pappa, iskä! Sponsori ja aina hengessä mukana! (:
Qen keksi :D
Raha, tässä harrastuskessa menee sitä paljon!
Skidi, maailman paras hevonen!

Turo poni joka on minulle todella tärkeä! Poni on myös pikkusiskoni kisaponi! (:

Utelias, minä olen todella utelias... :D
Voltti, hihi maaailman ihanin tallikissa!
Wc harja, nuorempi koiramme tykkää sellaisella leikkiä :D
Xylitol pureskelen paljon purkkaa..
Y en keksi
Zebra heppojen serkku :D
Åöh?
Äiti, sponsori ja valmentaja! ;)
Ööh, totean tuota paljon

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti