tiistai 18. joulukuuta 2012

JOULUKALENTERI Lukku 18: This is who I am


Jep, itse olen tehnyt niin paljon tyhmää tässä lyhyessä elämässä..
Hehe..
Raksatan olla ulkona ja katsoa taivasta!

Haluaisin elää unelmassa ja en ollenkaan palata totuuteen!
Eiköhän kaikilla on tämä tunne.
Hymyilen vähän kaikille, varsinkin vanhoille ihmisille ! 
vaikka en usein mihinkään lentokoneella mene niin se on ihana tunne! 
Tämän varmaan monet olevat huomanneet! :D
Vaikka serkkujani en nää usein niin kyllä ne ovat parhaita!
Näin, mä usein mietin mutta kyllä mä voin ihmisiin luottaa.

kuka ei?

en halua esittää ketään, haluan vain olla oma itseni!

Pienten lasten kanssa kuulemma olen, tästä asiasta olen ylpeä! (:
Kissat! Vaikka omaa ei ole eikä allergiani takia voidaa ottaa, mutta meidän tallin kissaa rakastan yli kaiken! (:

Nauran todella paljon :D ja en ikinä pysty kontrolloimaan sitä :D
Eläimet! 
No kuka nyt ei. 
Puhun ihmisille aika suoraan, kerron mielipiteeni hyvin. Jotkut tykkäävät siitä taas kun jotkut luulevat että olen ylimielinen...

jeps, joskus välitän ja mutta useinmiten en. Annan mennä yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos kaikki paska. 
hehe :D
Tältä se usien vaikuttaa..


tuhlaan sikana rahaa kaikkeen turhaan.. :D
Yllätyitkö jostain? Olisitko luullut että olisin ihan erillainen? Kommentoikaa ihmeessä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti